| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 26 日 星期三  |
2008 年 11 月 14 日 星期五  |
:你個肺 |
分類: 人際關係-_- |
我已經忍左好耐low... 如果唔係我MMLC同music要坐你隔離 我一早就屌9你啦....... 你多謝我DEL左篇Blog... 哼.... 我根本冇Del到 我交左去好友渣嗎................. 話人地脾你, 你話你好煩,,, 你自己唸下啦 如果唔係你把口咁"Len"賤.......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-11-15 12:03 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 9 日 星期日  |
赤柱大出血後傳之小出血 |
分類: 心情日記 |
原本唸住大出血架嗎 點知變左小出血.. 剩返470/500 ........ 所以今次大出血告知失敗 殘念............. 不過都玩得好開心... 鍾c仲玩到流血 係鍾c跌之前,,我係到唸緊 "如果佢地真係跌落去會點呢??" 點知........
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-11-09 03:25 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 6 日 星期四  |
赤柱大出血前傳 |
分類: 未分類 |
哇!!! 好期待呀,, 好想快d聽日..... 好想快D去到個到 我已經決定左... 聽日大出血(狂買野) 帶$500去..... yoyoyo 我聽日一定滿載而歸,, so happy now  |
| 發表時間:2008-11-06 06:07 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 5 日 星期三  |
怎麼可能?! |
分類: 未分類 |
有料爆呀!!!!! 大喬話佢中2既'' 唔再係徐子軒.. 佢中2既佢... 2mk既.. 葱葱...?!
相信大家都好驚訝!!! 真係oh my god...... |
| 發表時間:2008-11-05 08:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 16 | »
|