今早又去左打badminton,
一往如常,我打得很差!
而氣氛..........(有點)僵. . . . .
令心情有點沉重,
也不敢多說話..........
唉~ 算啦, 係自己搞成咁ge,
當一個教訓啦!
也知道是因為自己昨天的失常行為做成的....
又令到他人不高興~
一億個sorry 呀!
我會反省!
我的EQ 真的有待改善!!!!!!!
EQ 要高d, 高 d, 再高d !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
所以說, 我的年齡智商真的有問題,
無啦啦又罵人......
我真係一個問題少年!
劉勝強要回鄉探親,
我問佢家鄉有什麼特產可以bri 回來,
他竟回答我: 花生油
(大佬,想點呀?)
就算係,我都不會要啦,
咁重......唔好意思叫佢拎俾我~
希望佢記得bri 龍眼俾我啦!
好想食~
唔知會唔會大粒d 呢!
下午要上班~
昨天上班時還看見叉叉呢!
今天是我第一次做章魚燒,
不用說,當然是失敗的!!
令我再一次體會到自己有多笨!
人家教了那麼久也不會,
浪費了他人時間!
我要加油! 一定要學會!
放工時,我吃了5粒章魚燒,
所以有一點飽,
之後又拿了一些(16個)蛋撻回家,
就又吃了一點,
很好吃 !!!!!
但之後就勁飽!
現在晚晚也吃宵夜, 想不胖也難. = =
但我甘願~ 呵呵~
返下午班的好處就是有食物拿回家~
但也有壞處,就是要負責清洗!
|