MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

*yan*_ bolg - QOOZA 網上日誌
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 

 

                                            

 
helenlam13
暱稱: 低B欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2010-10-31
對一個朋友說不出的話
2009-11-17
2009-10-28
2009-10-11

日誌分類
全部 (191)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言





站內搜尋
RSS Feed

2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


2009-07-17

今早又去左打badminton,

一往如常,我打得很差!

而氣氛..........(有點)僵. . . . .

令心情有點沉重,

也不敢多說話..........

唉~ 算啦, 係自己搞成咁ge,

當一個教訓啦!

也知道是因為自己昨天的失常行為做成的....

又令到他人不高興~

一億個sorry 呀!

我會反省!

我的EQ 真的有待改善!!!!!!!

EQ 要高d, 高 d, 再高d !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

所以說, 我的年齡智商真的有問題,

無啦啦又罵人......

我真係一個問題少年! 

劉勝強要回鄉探親,

我問佢家鄉有什麼特產可以bri 回來,

他竟回答我: 花生油

(大佬,想點呀?)

就算係,我都不會要啦,

咁重......唔好意思叫佢拎俾我~

希望佢記得bri 龍眼俾我啦!

好想食~

唔知會唔會大粒d 呢!

下午要上班~

昨天上班時還看見叉叉呢!

今天是我第一次做章魚燒,

不用說,當然是失敗的!!

令我再一次體會到自己有多笨!

人家教了那麼久也不會,

浪費了他人時間!

我要加油! 一定要學會!

放工時,我吃了5粒章魚燒,

所以有一點飽,

之後又拿了一些(16個)蛋撻回家,

就又吃了一點,

很好吃 !!!!!

但之後就勁飽!

現在晚晚也吃宵夜, 想不胖也難. = =

但我甘願~  呵呵~

返下午班的好處就是有食物拿回家~

但也有壞處,就是要負責清洗!



« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 191 | »
 
 
 
 



 


tofumonzter@createblog.com