今天早上去了樓下酒樓,d 食物真的十分難食......
若不是下雨不能去太遠,一定不會去!
但都食得好飽.......
之後下午去大圍找學校,
都幾偏僻,好在5 號才考,
否則我一定慌死了!
之後又行去新城市,又係食野,
但其實又不是很很餓,
所以食完後又勁飽.....= =
幾經波折後,
最後都係去左打保齡,
仲叫左曾琳,真的很久沒見到她了!
我們為xx成 改左個花名,叫"企鵝成"
因為他打保齡的姿勢很像企鵝,哈哈!
這次沒有打得很好,但沒關係,玩玩而已~
之後就回家,累死了,
睡到吃晚餐才起來~
|