9月1開學啦^^
我今曰一早就俾爸爸嘈醒左呀
諗住再訓過點知又訓唔到
咁我就咁起左身==..zz
攪好晒d就同吉吉一齊番學
點知又早過頭...等...等...
集陣個時勁嘈又整左勁耐
.......(唔講廢話啦...)
我地個班主任(有兩個嫁^^一男一女)
男既就勁靚仔呀@@女既都好靚女
但男既好過女既好多
跟住又講左勁多野
派左勁多野勁煩呀又要填呢樣又填個樣
總之就煩煩煩啦
.................................................
本來諗住去探老師
但等左好耐都唔俾我地(仲有第二d人)去探老師
等到成4點佢地先話唔俾入
勁9lor~唉....
今日真係..唉...
|