本來諗住今日要自己一個過嫁
點知儀儀尋日佢話約我
咁我就緊係出啦^^
跟住我地約左係m記等
之後陪佢去影學生相.........
本來都ok開心嫁...但點知行行下
儀儀話佢唔見左把遮仔,咁我地就行番轉頭搵啦
我就陪佢搵,搵左都有一段時間><但都係搵唔番
一定係俾人攞左啦.....唉!!把遮成90蚊嫁
總之佢就慘啦..唉.........
但之後我地去左m記食野啦
我同佢都叫左一個下午茶餐食
我講左好多野先令佢笑番
講左勁多好笑既野
佢既心情先好番好多啦
我地仲影左好多相相tim~
好開心呀^^不過最慘就係搵唔番把遮啦><
|