亞媽話返大陸之前想去一去廣州,,
但係D酒店好似好恐佈咁...
冇咩安全感,,
D水又唔好飲,,
亞媽話叫我地去動物園玩,,
哥道好多機動遊戲,,
都幾好玩...
唉,,
真係好想去長隆水上樂園玩...
真係唔知暑假有咩做好....