八月三日 晴天
今日7:30俾大哥叫左起身,我仲係好眼訓O.O,但係約左9:00係安寧打波.
跟住就刷牙洗面換衫,然後訓到8:15出門=.=
8:25到左"老地方",未見裕林-_-'',索性係佢屋企樓下等呀>o<
等到8:45,裕林佢出LIFT,我去"跟蹤"佢-_-''
被佢發現左唷^o^,然後一齊行去安寧......到左_____D人未黎,坐左冇幾奈,黎左LU....
李+,我,裕林同駱富安2 VS 2,天氣爆曬的哦!!!!!!!打左1,2場就休息LU.
跟住等埋TOBY同生哥黎,再一齊3 VS 3,打左唔知幾多場,我虛脫了.
期間袁俊傑都黎左打波,打多幾多就去商場休息LE.
李+,裕林同駱富安去左祥景食飯,而我,TOBY同生哥去買思樂冰AND冷麵.
思樂冰涷到我地三個要搵太陽照射,果時覺得2P部冷氣機係最好GA.
買完係郵局等,SORRY呀裕林,原來你等緊我返黎攞銀包GA.
對唔住O~好彩有駱富安幫手姐.
然後裕林走先,我地就去公園度坐,無LA LA我覺得好眼訓.
訓左好奈,我見到李+佢地同細路女玩,仲一齊睇倉鼠^O^
玩到4:30,大家就走LU......我返到屋企,又係渡過悶生活O,12:30訓唷!!!!
今日係李+ 細妹生日,祝佢生日快樂,HAPPY BIRTHDAY!~
|