八月二日 晴天
今日八點起身,見到三哥佢換緊校服.佢要返學校補習,真係勤力呀!!!!
而我____本暑作冇掂過,我太懶le^^跟住三哥同二哥出左去,我就開始用電腦LE.
無幾奈二哥同佢個朋友上左黎,踢左我出去-_-''只係玩NDS,狂玩太鼓達人,玩緊惡魔級.....
唔駛玩GE,被人屈哂機,SO CRAZY!!!!!快到低能,HOW TO PLAY?!
玩左成3個鐘,玩度隻手震哂,然後煮午餐----->餃子.
食完之後,二哥同朋友出去,又用返電腦,不過係度托GE.
唔係聽歌就MSN,再唔係就上HK24,呢D生活簡直係發霉GE生活呀!!!
跟住就訓覺,訓覺是最好的,IS THE BEST!!!!!!!!
訓醒後,食飯沖涼睇電視,然後就訓LE.......GOOD NIGHT^^
我呢個人GE想法係偏向悲觀GE.....凡事都向壞打算....
第一.會有心理準備去迎接結果.
第二.會搞到自己傷心......
咁姐係好定壞呢???!!!係問大家GA^^
|