今日6:00起左身用電腦,呢排都唔係幾夠訓.....但係又唔想訓wo=____=''
一用就用到12:00,跟住睇電視,睇到1:30call子才問佢係唔係去榮兄屋企.
約左3:40分係樓下等,睇tv睇到3:15分換衫......3:30執銀包同key.....
條key搵極都搵唔到,搵到3:45,so man call 我....叫我落黎+_+_+
我遲到了——so man,子才對唔住呀!~!之後一齊行去po lam mtr........
3:25先到達,又再次遲到,sorry呀!~!之後竟然係一齊搭mtr去尚德=____=''
到左,榮兄接我地去佢屋企,到左.....我覺得好有安寧花園feel?????
我玩左1,2回太鼓,我成2個月無玩過le,好開心呀xdd=]
玩緊cooking mama中,被lai"搶"左黎玩,不過玩得好勁bo^ ^
果個係銅定金黎ga......明明win左.....但係個牌啡色ge?!!無奈.......
lai down左 亞森一族....真係超級低能,不過幾好睇呀=)
我就睇金田一,好正呀!!好奈無睇le.....而家睇番有小小驚xdd
被榮兄屋企隻狗吼嚇....被隻狗擦中隻腳,隻狗真係好鬼狼死ga!!!!!!
搞到我對狗有恐懼,我而家仲好記得隻狗個樣有幾咁狼\ o /
lai都被佢襲擊=_________=''我好有恐懼感呀!~!
7:15分大家一齊回家了,我同so man問榮兄借左2本金田一返屋企睇呀=]
好彩同子才,so man一齊行返屋企....唔係就好驚下.....睇完金田一確實係=___=''
今日都玩得幾開心呀xdd.多謝榮兄俾我地上你屋企玩呀=]
李+,鴻=]你地成班排球隊點呀?!我要聽好消息ga 咋=]
miss ho happy birthday=]
|