而家上緊電腦堂....偷用中=]真係開心la~~
今日唔知點解個感覺好奇怪.....可能聽到一d說話la/_\
不過我會樂觀d ga le=]唔傾住le..個miss 走黎走去呀!!
無乜特別野發生....放學去cyc,同興,toby一齊玩數字牌....
都幾好玩下ga=]之後一齊唱歌??我唱得超難聽.唔好搵我xdd/_\
之後去安寧打籃球,打左1場....就無心情打le=__________=''
打完之後就同班朋友去體育館book場,book table-tennis場=]
突然熱愛打ping pong波??憬掛...都幾like打ga=]
俾呀哥拎左$200.....完全失哂預算....點算...唔知聽日去唔去到大會/_\
俾個天玩死呀!~!無奈到極/________________\
|