日日都係咁過......都無乜野特別=_______________=''
ps2仍在我家中.....係度狂玩gundum seed....都幾好玩ga=]
今天7:25落樓下,竟然重見到子才佢地....仲以為佢地好早就走左tim=)
之後一齊返學,今日無功課趕住做,真係輕鬆呀!!
但係好悶呀!~!係度走黎走去....周圍行=_______________=''
完全唔知搞乜?_?所以——都係hea........真係/_\
唉~~>_<生活教育堂同中文堂我係最開心ga=]
我係一個正常ge人=]26分=________________________=''
lai同李+得5分同8分=_=''興佢100分?!唔係呀ma=___=''
咁厲害ga=_______=''我相信我想做一d關於中文ge 野la........
中文堂都差不多la.....堂堂中文都係咁精神=] so good!!
我又要又要檢討一下自己le/________________\
加油呀!!henry金"=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=''
|