呢3日去左camp.....真係好攰呀~~不過個camp真係幾好玩下ga=]
我,林仔,李+同Alan一齊去呀,呢3日同一班f.6ge同學and青雲一齊.
3日玩左唔同ge活動,學左唔同ge 野,真係獲益良多呀!~!
第1日領悟到團隊精神~~我地玩左蜘蛛網同彩虹傘..
呢2個只係熱身xdd!!班f.6同學真係好nice呀=]好開心呀...
bu coo.luman.婷婷.esa."珍珍".小敏.呀蛋佢地好好呀...................
我都無咁驚le^ ^在晚上....要夜行,真係難忘,好正......不過太光le...
美中不足/_____________\要獨對困難,挑戰自我....不過不太有用=_____=''
第2日——目標訂立...esa佢畏高..但係佢堅持去完成任務...我好欣賞佢ge勇敢!!!
bucoo都係呀!!佢信任隊友,主動行出第一步,大家互相信任,完成目標!~!
luman...你好勁呀.....第3日ge軍事塔,全靠佢.....我地隊同心合力,最終完成一個超穩固ge塔!!
我重訓係上面tim呀!~!真係太正le!!!!!!多謝各位隊友,呀sir miss...仲有=____=''
自己學到好多野呀!~!我一定要學以致用先得le,我要有自信,亦要信任別人,欣賞別人...
多謝李+佢地呀.唔係我就......~~
回到坑口去左打排球,見到嘉倫,好掛住佢呀=]黎一個擁抱先la=)
打排後同林仔,alan一同行路回家,回到家樓下,見到靚湯同lai=]
3日無見le......見到佢地傾左陣計,好yeah!!我地係度食西北風=________=''
超cold...算了.....last one=____=''某人...今天你仲打到blog...我要記住ga le=]
|