梁SIR發火>??罵人??SO MAN你以後要小心D LE=]
因為梁SIR可能KILL左你呀=_______________________=''
完全無MOOD上堂呀....好火爆XDD/________\
我完全是一個超級多嘴GE人.....我唔要講咁多無聊GE野!!!!!
最多封口GE啫!!算了!!!=]
P.E堂我最廢,,,,,個個都欺負我.......我唔識用旋,被佢地屈/_\
英文堂最後仲彩排聽日個表演呀!!真係超級無奈呀!~!被人屈左做........
完全完全無MOOD呀=____________________=''
放學開班會......無話可說......不能用言語黎形容呀!~!
煩躁!!總之就完全完全想爆SEED!!=__________=''
放學後去打籃球,被ALAN撞到個口.....你有無事呀?!有無腦震盪呀?!
而我就爆左D牙肉......無大礙的,無事=]
6:30同朋友們行路回家....唔知朋友們會唔會一直同我一齊行路回家呢??
我祈求你們會吧=]!!我好想同你地多D一齊放學傾計呀!~!
不過我又要慳$$,對不起LA/_____________\
對不起你們關於我的所有東西LA......
|