為何人容貌定要美?為何平庸活不出自己?從未被歡喜..
為何和談便沒勇氣?為何卻有能力互相猜忌?為何定要比?
為何人要痛恨人?偏寬恕自己..為何人的天資給予毒 生起殺機?
為何為何實在夠多?寧願只懂得肚餓..若痛苦因領悟太多,寧願少一點知識好過..
為何時時亦問結果?凡事要有答案也許因執著的錯..
不錯 為何未准我做人 懶惰.為何落淚後便銘記?
為何過去了幸福不提起?然後便皺眉..為何貧窮地被厭棄?
為何旅客留在繁盛天地?從來未轉機..為何人要判斷人?不先看自己..
為何人總爭先興建巨塔?荒廢田地..人間怎麼必需有我想到人之初..
要是留得低一點貢獻..然後先不枉輓歌..
不錯.從來未知道........為何 好過?
今日李+唔見左錢包同鎖匙/_\希望神保守佢會搵得返la=]
整日都嘻嘻哈哈!~!但係唔知係咪真ge=_______=''
唉~~每到放學時都好感慨,為何自己那麼................
ping pong波出左線=]幾開心^ ^要繼續win呀!~!
我要繼續努力呀!!大家都係呀.....而家真係多野搞ga....
:):):):):):):):):):):):)
|