美好回憶
無情歲月看在眼內每一天.
為何每是眼淚,光輝總缺少?
如何痛著、愛著、錯著過一天、一天。
如何生死只一線;錯了有誰在掛牽?
henry555
暱稱: 金仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
信靠禱告
第一天
奇怪
點解= =
嘩!!
文章分類
全部 (224)
[=特別=] (11)
靈修日誌 (2)
心底話 (21)
生活記事 (186)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


玄??自我安慰?~? 分類: 生活記事

問有誰可計較清楚,在這人間有幾可公道過.

但求不虧心不必志在結果,沒有人可力挽當初.

沒有人可永遠都不犯錯,如何花光心計策劃太多.

沒有誰可勉強得到,沒有誰因算式得出情愫.

沒人相戀倚靠上學惡補.這是愛,人是你的定會.

流盡淚水怎樣去改變未來,難道回望俴你可愛.

愛比人生還玄,任你怎計算,再不愛的心怎說服也只會更加倦.

互愛發於自願,是人間美眷,不費力氣亦得嘗未了願.

他感動你 不包含甚麼天理.

一直一直煩惱著,塵世間真係人間有情嗎??為何自己感覺不到人間的溫暖呢?!

在身邊.....有一份關心在我身邊嗎?!我不知道     但我至少知道自己要關心人=]

寒冷的冬風一直吹著我的身體....我感到冰冷,全身震抖.....但誰人能雪中送炭呢?!

即使與我談天說地..更甚是一句關心的說話....都可令我感到無比的溫暖...但現實是殘酷的....

冰冷的......但至少不要令我冷上加冷了=]唉~~不斷地慨嘆著~~

擔心開心歡欣的時間會很快的流走...我經歷過了....請不要讓我再次承受....

我不想受到這慘痛的傷害!!can you promise me?!

口不對心=]笑容只是表面,往往背負著...可能是不開心    傷痛

笑——很難才知道是不是開心的笑容....................

今日7:35分先起身,差d遲到呀!!8:00回到學校,好彩=]

立即上番課室,又要落返去早會,跑死我呀!~!

數學堂落去禮堂影相,我又要坐係班主任旁邊=_______=''

無得同子才 man chiu一齊影tim/_\

好快就影完le,上返課室,就上數學堂,做工作紙=]

物理堂係新呀sir教,佢教得不太好.....我覺得陳sir好好多=]

小息又吹水=_______=''我而家都唔記得左自己講過d乜野le=  =''

中文堂miss ng有返,真開心=]不過miss ng你要小心身體呀!~!

做補充........閱讀理解.....雖然我最唔鍾意做ge....但係關於議論文ge就有興趣le=]

午息同嘉倫ge妹班人一齊打波,都幾好玩呀~~不過琦好暴力=___=''

英文堂派dict,我85分...都唔錯la=]但係miss lim好嬲,嬲我地班好白痴=____=''

鬥低分=~=事實係幾無謂ge........都要反省下le=]

地理堂好亂......無乜心情去"管理"秩序=_________=''

放學去左打籃球,打到變狂暴模式?!唔知呢....不過事實係不太like個肥仔/~\

自己又再次批評人,大家不要見怪=_________________=''真係要打自己!!

不過洩憤完.....確實輕鬆左呀=]no promise?! i cry?! all my life?!



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 425
今日人氣: 24
累積人氣: 9447
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌