問有誰可計較清楚,在這人間有幾可公道過.
但求不虧心不必志在結果,沒有人可力挽當初.
沒有人可永遠都不犯錯,如何花光心計策劃太多.
沒有誰可勉強得到,沒有誰因算式得出情愫.
沒人相戀倚靠上學惡補.這是愛,人是你的定會.
流盡淚水怎樣去改變未來,難道回望俴你可愛.
愛比人生還玄,任你怎計算,再不愛的心怎說服也只會更加倦.
互愛發於自願,是人間美眷,不費力氣亦得嘗未了願.
他感動你 不包含甚麼天理.
一直一直煩惱著,塵世間真係人間有情嗎??為何自己感覺不到人間的溫暖呢?!
在身邊.....有一份關心在我身邊嗎?!我不知道 但我至少知道自己要關心人=]
寒冷的冬風一直吹著我的身體....我感到冰冷,全身震抖.....但誰人能雪中送炭呢?!
即使與我談天說地..更甚是一句關心的說話....都可令我感到無比的溫暖...但現實是殘酷的....
冰冷的......但至少不要令我冷上加冷了=]唉~~不斷地慨嘆著~~
擔心開心歡欣的時間會很快的流走...我經歷過了....請不要讓我再次承受....
我不想受到這慘痛的傷害!!can you promise me?!
口不對心=]笑容只是表面,往往背負著...可能是不開心 傷痛
笑——很難才知道是不是開心的笑容....................
今日7:35分先起身,差d遲到呀!!8:00回到學校,好彩=]
立即上番課室,又要落返去早會,跑死我呀!~!
數學堂落去禮堂影相,我又要坐係班主任旁邊=_______=''
無得同子才 man chiu一齊影tim/_\
好快就影完le,上返課室,就上數學堂,做工作紙=]
物理堂係新呀sir教,佢教得不太好.....我覺得陳sir好好多=]
小息又吹水=_______=''我而家都唔記得左自己講過d乜野le= =''
中文堂miss ng有返,真開心=]不過miss ng你要小心身體呀!~!
做補充........閱讀理解.....雖然我最唔鍾意做ge....但係關於議論文ge就有興趣le=]
午息同嘉倫ge妹班人一齊打波,都幾好玩呀~~不過琦好暴力=___=''
英文堂派dict,我85分...都唔錯la=]但係miss lim好嬲,嬲我地班好白痴=____=''
鬥低分=~=事實係幾無謂ge........都要反省下le=]
地理堂好亂......無乜心情去"管理"秩序=_________=''
放學去左打籃球,打到變狂暴模式?!唔知呢....不過事實係不太like個肥仔/~\
自己又再次批評人,大家不要見怪=_________________=''真係要打自己!!
不過洩憤完.....確實輕鬆左呀=]no promise?! i cry?! all my life?!
|