今日都無乜特別la=]phy小測我全部都識....真開心=]
放學同宇傾左好多野......你要樂觀d la=]唔好自尋煩惱la= =''
記住我所說ge話,希望會幫到你la~~我自己都要努力d去實行自己ge目標呀!!
就黎考試le.....大家要加油呀!~!今日要溫書....無時間講呀!!哈~
我down左無心睡眠黎聽.....我要識唱先至得=]
希望聖誕party可以搞得好la~~大家要合作呀!!唔好搞亂檔呀=]