去camp呢3日,我真係好開心,同好多朋友一齊去挑戰任務,共過難關.真係一件好開心ge事=]
第一日去到個camp,發現勁多蚊,不過我無俾蚊針過,但係呀lai佢好慘呀/_\佢狂被蚊針......跟住就玩第一個任務"高空浮木".我係第1個上去挑戰ga=] 要爬梯上去,之後係條"搖木"上面行過去,再跳落黎,都幾好玩ga=] 因為有成班fd一齊鼓勵,仲有我相信佢地,我肯定唔會跌落黎ge,大家都好落力咁幫手呀!!
第二日就玩"尼斯湖",要紮隻"伐"過湖ge對面,我唔想多講呢個,因為我對唔住大家呀/_\我又再次係咁le....成日都咁情緒化,總之就我對大家唔住la.......
之後就玩"濕草地",要用盡所有工具過去濕地對面,真係好好玩,李+第一個跌落去,而我係第二個,真係無奈呀= = 兩組最後係成功完成任務ga=] 大家都好搏命咁過去,務求完成任務!!
夜晚去左防空洞玩"打沉",我係第二個入去玩ga,一個回合有三個人入去玩,打沉到人ge就可以出返洞. 我超級失敗,打沉完人就即刻被呀lai打沉左,不過最後三個串通一齊出去=] 入到去洞,真係張開眼同唔張開眼係無分別ga!!黑到你ar= = 我入去之前有d驚,但入去之後就唔驚.因為我知肯定只會見到2個人ga 咋=]
原來佢地係凌晨果時玩左"ture or dare",我竟然訓著左,玩唔到呀/_\ 聽到有人講左一d好似係關於我ge事,唔知係咩野事呢?!好似唔想我知道咁bo,真係好想知道講我d咩呀=]
第三日遲d再續...........
呢三日好好玩,好唔捨得每一個camp呀!!第二日ge"ture or dare",究竟講左一d關於我d乜呢?!我唔知道,希望有人會同我講la........好定唔好都無所謂la!~!我只想知道你地ge諗法咋!! 回家時向神祈禱,請神賜我力量去改善自己!!=]
|