6:00起左身用電腦,用到9:15分就換衫,之後落樓下同子才,man chiu集合.
出發去將軍澳體育館,9:57分到左,等埋TIM同LAI黎,仲有就係CALL李+!!~.~
齊人之後再行返去坑口=_____=''係地鐵站度會合李+同軒.......之後去食早餐=]
食完後就由將軍澳醫院行上去銀線灣,條斜路仍然係行死人呀/_\好辛苦咁行去呀!!
到左銀線灣,成班人坐左係舊大石度吹海風,真舒服呢~~個個都聽住歌呀!
坐左一陣落左去玩,佢地去捉水中生物??得我同LAI係度聽歌=]聽英文歌.......
而佢地去捉螺同蟹.....子才同MAN CHIU捉捉下變左捉左條中魚返黎!!!!!
超勁=]條魚都幾大條下GA.....我地個個都覺得超搞笑LO,魚=_________=''
man chiu用石擲條魚,大家都聽到"black"一聲,我聽到即刻打冷震,超核突/_\
大家都影左唔少相,我就聽左唔少歌=]食左唔少海風....不過都幾好呀!!
我地hea到12:45分倒就走le,1點幾返到坑口,李+約左人食飯,而我同其他人就係度抖??
軒返屋企食飯,而其他人一齊返調景嶺?!不過我,man chiu同Tim都覺得好攰呀~
好想快d返屋企訓!!Tim好可憐......Lai行得超慢=_______=''佢同子才慢到唔知去左邊..
2點幾返到屋企,就即刻訓左係張床度=]好暖呀~~好舒服呀~~
|