美好回憶
無情歲月看在眼內每一天.
為何每是眼淚,光輝總缺少?
如何痛著、愛著、錯著過一天、一天。
如何生死只一線;錯了有誰在掛牽?
henry555
暱稱: 金仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
信靠禱告
第一天
奇怪
點解= =
嘩!!
文章分類
全部 (224)
[=特別=] (11)
靈修日誌 (2)
心底話 (21)
生活記事 (186)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


吹海風 分類: 生活記事

6:00起左身用電腦,用到9:15分就換衫,之後落樓下同子才,man chiu集合.

出發去將軍澳體育館,9:57分到左,等埋TIM同LAI黎,仲有就係CALL李+!!~.~

齊人之後再行返去坑口=_____=''係地鐵站度會合李+同軒.......之後去食早餐=]

食完後就由將軍澳醫院行上去銀線灣,條斜路仍然係行死人呀/_\好辛苦咁行去呀!!

到左銀線灣,成班人坐左係舊大石度吹海風,真舒服呢~~個個都聽住歌呀!

坐左一陣落左去玩,佢地去捉水中生物??得我同LAI係度聽歌=]聽英文歌.......

而佢地去捉螺同蟹.....子才同MAN CHIU捉捉下變左捉左條中魚返黎!!!!!

超勁=]條魚都幾大條下GA.....我地個個都覺得超搞笑LO,魚=_________=''

man chiu用石擲條魚,大家都聽到"black"一聲,我聽到即刻打冷震,超核突/_\

大家都影左唔少相,我就聽左唔少歌=]食左唔少海風....不過都幾好呀!!

我地hea到12:45分倒就走le,1點幾返到坑口,李+約左人食飯,而我同其他人就係度抖??

軒返屋企食飯,而其他人一齊返調景嶺?!不過我,man chiu同Tim都覺得好攰呀~

好想快d返屋企訓!!Tim好可憐......Lai行得超慢=_______=''佢同子才慢到唔知去左邊..

2點幾返到屋企,就即刻訓左係張床度=]好暖呀~~好舒服呀~~



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 425
今日人氣: 25
累積人氣: 9448
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌