自己所選擇ge路,就要自己去行番.......我就係唔知自己揀得啱唔啱lo?
我.....昨日聽到"佢"講話好憎我講野......又係ge,畢竟係我故意的=]
這個才是真正的我....開心笑,樂觀想...我都問自己點解之前諗野咁悲觀呢?!
唉!~!過去左le,做番自己,再無捆搏^_^可能係自己衰先會咁啫,哈哈~
但係我個心始中都係好痛咁,佢地兩個拖住手果時...我都刻意咁逃走/_\
我唔想見到le.....我只係要努力咁做好自己.....戒除果d女性ge習慣同言行舉止!!!!
我唔要俾人再認為係乸型,似女人,係女人型呀!!!!我真係好想俾人鍾意我man同有男人味呀!!!
我唔想再俾人話我係女人果d呀!!!!!!!!!!我要做真正ge男子漢大丈夫!!!!!!
我要改哂d女性先會有ge習慣同言行舉止!!!!!!!!!!!!祈求天父賜予我力量!!
|