今日——係溫書ge時候.....但係自己始終係超唔想溫書.
算la~~溫極都係好悶.....無溫過,點算呀/___________\
唉~~其他人有無溫書呀?!唔好好似我咁唔溫bo.............
我真係頂唔順溫書....shit!!今次唔掂la.........真係唔開心/_\
成日留左係屋企,無野做,不斷訓覺!!訓到自己唔想訓= =
無溫過書,點算好!!就黎考試le,真係好想跳樓呀/______\
好奈無打blog le..........呢排都無乜心情打blog,唉~~~~
幾時先會過去呀?!快樂幾時會.............
不要再折磨我了.....我要離開這兒!!加油呀!!考試都要努力呀!!考好d呀=]
|