今日同子才,man chiu,林+佢地一齊返學,返到學校就要狂做功課,真係辛苦la/_\
bio堂我無做家課,仲俾miss chan 叫左出去做呀!好彩條題目好易啫=]
我對bio好有興趣呀=]都幾好玩ga,至少唔會悶la,真係好le..........
上完bio堂後上chem,要上chem實驗室,睇第一族元素ge化學反應.
一d都唔刺激ge=_=應該大粒d呀ma=]或者放粒Fr落去la.我想睇個玻璃爆成點^^
而且仲搞到我做唔到chem份功課呀!!超衰!!不過自己又係衰ge=]
小息上左圖書館借書做閱讀報告,借左1本排球書,2本散文,仲有1本小說??
返到課室又係做chem功課=_=之後上i.t.堂,完全無野講,同魏智恆共同覺得好XoX.
數學堂唔開心呀........俾梁sir再次針對,我唔想再聽到佢d難gag呀!!超無奈!!
全堂俾佢狂話我........你估我聽唔到ge咩/_\算la,咁至少man chiu可以脫離呀ma=]
我以後都係小心為上le.費時俾人"鋸"多幾前重la~~哈哈^^
之後p.e堂,win左林+,輸俾彭彭......算la,都預左輸ga le,而家輸都幾好la,8強bo=]
中文堂測listening.....我最憎listening ga le!!我超廢呀~~好驚又唔合格呀/_\
多謝miss ng幫我地print左張咁正ge野.....同埋多謝幫我地溫習呀=]
希望今次中文會考得好好la~~而家好驚考試呀=_=驚考得唔好呀!!努力呀.
英文堂考sba.心裡識講好多野.但係自己太緊張le,講到一舊舊咁.我d speaking真係超差=_=
都係時候要補下英文ga le=]3000字ge note!!加油呀!!
放學好驚訝呀=_=我都係置身事外好 d le=]要快d走先得.好危險呀!
打籃球打到6:45分倒,打到好攰呀/_\無力溫書呀/_\唔開心.........
點算呀!!我又再次失落了.............這是命運嗎?!
|