美好回憶
無情歲月看在眼內每一天.
為何每是眼淚,光輝總缺少?
如何痛著、愛著、錯著過一天、一天。
如何生死只一線;錯了有誰在掛牽?
henry555
暱稱: 金仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
信靠禱告
第一天
奇怪
點解= =
嘩!!
文章分類
全部 (224)
[=特別=] (11)
靈修日誌 (2)
心底話 (21)
生活記事 (186)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天


分類: 生活記事

今日同子才,man chiu,林+佢地一齊返學,返到學校就要狂做功課,真係辛苦la/_\

bio堂我無做家課,仲俾miss chan 叫左出去做呀!好彩條題目好易啫=]

我對bio好有興趣呀=]都幾好玩ga,至少唔會悶la,真係好le..........

上完bio堂後上chem,要上chem實驗室,睇第一族元素ge化學反應.

一d都唔刺激ge=_=應該大粒d呀ma=]或者放粒Fr落去la.我想睇個玻璃爆成點^^

而且仲搞到我做唔到chem份功課呀!!超衰!!不過自己又係衰ge=]

小息上左圖書館借書做閱讀報告,借左1本排球書,2本散文,仲有1本小說??

返到課室又係做chem功課=_=之後上i.t.堂,完全無野講,同魏智恆共同覺得好XoX.

數學堂唔開心呀........俾梁sir再次針對,我唔想再聽到佢d難gag呀!!超無奈!!

全堂俾佢狂話我........你估我聽唔到ge咩/_\算la,咁至少man chiu可以脫離呀ma=]

我以後都係小心為上le.費時俾人"鋸"多幾前重la~~哈哈^^

之後p.e堂,win左林+,輸俾彭彭......算la,都預左輸ga le,而家輸都幾好la,8強bo=]

中文堂測listening.....我最憎listening ga le!!我超廢呀~~好驚又唔合格呀/_\

多謝miss ng幫我地print左張咁正ge野.....同埋多謝幫我地溫習呀=]

希望今次中文會考得好好la~~而家好驚考試呀=_=驚考得唔好呀!!努力呀.

英文堂考sba.心裡識講好多野.但係自己太緊張le,講到一舊舊咁.我d speaking真係超差=_=

都係時候要補下英文ga le=]3000字ge note!!加油呀!!

放學好驚訝呀=_=我都係置身事外好 d le=]要快d走先得.好危險呀!

打籃球打到6:45分倒,打到好攰呀/_\無力溫書呀/_\唔開心.........

點算呀!!我又再次失落了.............這是命運嗎?!

 

 

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 425
今日人氣: 26
累積人氣: 9449
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌