仲有5日就要返學le,考試le.....真係麻煩呀= = 又唔想溫書/_\
今日8:00起身,個身好似無乜野咁bo,正常bo.......量體溫,37.1度.....真係太好le,退左燒呀=]
不過因為無人約我ge關係,又係屋企度用電腦= = 用左幾個鐘電腦,頂唔順le,好悶呀!!所以我決定落街行下,點之行行下行左坑口.行下南豐 東港城果d商場,行左半個鐘左右,又行返屋企le= = 雖然好無聊,但係好過留係屋企度發霉la=]
回到家中= = 就溫左一陣書,搞到好眼訓,所以去左訓覺=] 病左果時訓到頭暈呀!!點解會咁ga?!但係竟然只係訓左1個鐘/_\ 超級無奈= =想訓奈d都唔得!!
係屋企ge生活好悶呀!!我好想出去同朋友一齊玩 一齊傾計呀=] 我好番ga le,快d約我出去la=]
呢2日養病,又諗左好多野,希望自己能夠達成目標,無論任何時候都要一直微笑著=]
|