美好回憶
無情歲月看在眼內每一天.
為何每是眼淚,光輝總缺少?
如何痛著、愛著、錯著過一天、一天。
如何生死只一線;錯了有誰在掛牽?
henry555
暱稱: 金仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
信靠禱告
第一天
奇怪
點解= =
嘩!!
文章分類
全部 (224)
[=特別=] (11)
靈修日誌 (2)
心底話 (21)
生活記事 (186)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 12 月 24 日  星期一   晴天


報佳音. 分類: 心底話

同成班團友一齊出左去報佳音呀=]

merry~christmas!!

報佳音之後同成班朋友去左坐?!玩true........宇都黎左,佢地成日被人問到好尷尬=]          玩到12:00李+送廖廖走,而我同其他人就去7仔買野食,我覺得超肚餓呀!!

之後林仔送人返屋企,而我地就等李+,我食左條珍珠奶茶雪條,超凍呀~~      過左15分左右,李+黎埋大家就四圍行,睇下有咩地方好傾計,不過子才 manchiu 林+都要走le,得番我 李+ 耀 林仔 輝同子強,大家又去搵地方,去過唐明苑坐,坐左無幾奈就被人趕走= =

然後就去左唐明去尚德果條天橋個公園度傾計,計得超開心,因為大家都好搞野=]尢其是輝,真係笑到肚痛呀!!

坐到3:00輝同耀就走le,而我 李+ 子強就等埋alan黎,alan同mandy佢地一齊黎,之後我同李+送子強返屋企,係度周圍行tim......真係凍死人咩,好似得14度咋,痴線ga,又大風wo,真係無奈呀/_\

5:00上左李+屋企,我聽左陣歌同睇相,李+佢訓左,佢4日訓得超少時間呀/_\所以我靜靜咁走la,點之出左門先嘈醒左佢= =

之後我落去睇下alan佢地走左未,佢地未走,我留係度箋做電燈膽/_\    所以我自己一個人行路返屋企le.......

其實我仲係好介懷佢地兩個ga.......聽到林+所講ge說話,搞到我仲心煩意亂呀/_\     究竟佢講左d咩呢?!究竟佢點諗ge 呢?!如果真係想咩ge話,又點解要咁對我呢?!我唔知道個答案,但係我發覺自己都控制唔到自己,我自己都係咁對佢......可能係我傷到太重la=]     友情,我仲以為好單純ge tim,比我想象中ge複雜好多呀=]



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 425
今日人氣: 21
累積人氣: 9485
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌