同成班團友一齊出左去報佳音呀=]
merry~christmas!!
報佳音之後同成班朋友去左坐?!玩true........宇都黎左,佢地成日被人問到好尷尬=] 玩到12:00李+送廖廖走,而我同其他人就去7仔買野食,我覺得超肚餓呀!!
之後林仔送人返屋企,而我地就等李+,我食左條珍珠奶茶雪條,超凍呀~~ 過左15分左右,李+黎埋大家就四圍行,睇下有咩地方好傾計,不過子才 manchiu 林+都要走le,得番我 李+ 耀 林仔 輝同子強,大家又去搵地方,去過唐明苑坐,坐左無幾奈就被人趕走= =
然後就去左唐明去尚德果條天橋個公園度傾計,計得超開心,因為大家都好搞野=]尢其是輝,真係笑到肚痛呀!!
坐到3:00輝同耀就走le,而我 李+ 子強就等埋alan黎,alan同mandy佢地一齊黎,之後我同李+送子強返屋企,係度周圍行tim......真係凍死人咩,好似得14度咋,痴線ga,又大風wo,真係無奈呀/_\
5:00上左李+屋企,我聽左陣歌同睇相,李+佢訓左,佢4日訓得超少時間呀/_\所以我靜靜咁走la,點之出左門先嘈醒左佢= =
之後我落去睇下alan佢地走左未,佢地未走,我留係度箋做電燈膽/_\ 所以我自己一個人行路返屋企le.......
其實我仲係好介懷佢地兩個ga.......聽到林+所講ge說話,搞到我仲心煩意亂呀/_\ 究竟佢講左d咩呢?!究竟佢點諗ge 呢?!如果真係想咩ge話,又點解要咁對我呢?!我唔知道個答案,但係我發覺自己都控制唔到自己,我自己都係咁對佢......可能係我傷到太重la=] 友情,我仲以為好單純ge tim,比我想象中ge複雜好多呀=]
|