美好回憶
無情歲月看在眼內每一天.
為何每是眼淚,光輝總缺少?
如何痛著、愛著、錯著過一天、一天。
如何生死只一線;錯了有誰在掛牽?
henry555
暱稱: 金仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
信靠禱告
第一天
奇怪
點解= =
嘩!!
文章分類
全部 (224)
[=特別=] (11)
靈修日誌 (2)
心底話 (21)
生活記事 (186)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 12 月 17 日  星期一   陰天


睇貨?!掃貨=] 分類: 生活記事

今日7:20分出門,搭lift果時見到man chiu,一齊返學la=]

返到學校,發覺有大把功課做=     =短講,中史作業,中作同埋bio..真係做死人咩=      =

上epa堂.....無乜聽到書,係度狂做功課,好想聽書/_\epa好多都唔識呀!!點算好呀~~tong sir,我一定要搵你補課le=]請幫我......

音樂堂好悶呀......睇莫札特,雖然佢笑得真係勁搞笑,但我對d內容無興趣呀~唉,悶左成堂=      =

小息又係做功課,真係超級無奈呀.

中文堂又係無乜聽書,都係因為做功課,份bio功課真係做死人le,唔係咁多野寫呀ma=      =中文就黎考試le,我要努力溫中文先得le....不過有好多都唔識/_\

上完中文堂後上宗教,都係做下作業,溫返書咁lo,不過我又又係做功課中,唉~~

lunch做哂d功課先去食飯,無$$食飯呀!!諗住又買包食ga ma,點之蔥油包賣哂,所以我就買腸粉食,不過食左好似無食過咁,仲係勁肚餓,好辛苦呀/_\不過真係要捱過去呀=]

中史堂溫返英法聯軍之役,都幾好ga,好有興趣聽,要繼續咁好呀^^

上完中史上maths,數學派小測卷,都考得唔錯la~要繼續努力呀=]不過我仲係好憎自己咁大頭蝦.....成日睇錯題目/_\

英文堂上M.L堂,要短講呀.不過唔駛企出黎講,都好d,同耀一組,你要做duck when you grow up?!哈哈~~同佢短講好搞笑呀=]我又係寫老師,無變過..............

放學周圍走黎走去,子才佢地係度做功課,我同Alan係度攬??唔係.....模擬返佢同果個人d行為啫/_\無我份ga.......嘻嘻=]不過都要講聲sorry.....希望你唔好介意la=]以後我攬自己la=       =

之後同Alice,李+,輝去百佳睇貨,睇睇下買埋tim,因為做緊幾平下ge特價,唔買走寶le^^買左野飲同少許零食,我要負責整多份三文治,加油呀!!我驚得火腿會好難食呀/_\盡量整la=]火腿蛋三文治好唔好呀?!=]

5:45回到學校拎書包,再到2k班找tong sir傾計,真開心le=]多謝ting sir ge幫助呀=]

我地傾到6:45先走,李+陪左我同輝行左1段路,多謝呀^^班會我地要一齊加油呀!!~~



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 425
今日人氣: 38
累積人氣: 9461
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌