8:00起左身用電腦,用到十點半林+call我打籃球.......原來琴日無約到我. 而我諗住返學校溫書,順便打埋波,所以我換左校服......有d唔方便la=]
去到安寧,得林+ 李+ 子才 Johnson's baby四個人係度,我call林仔同Alan黎打波,佢地兩個好奈先黎到= =仲有子薑tim......
黎到之後一齊打籃球,打到一點幾先走=]本來我諗住返學校ga........不過因為打完籃球黎,覺得好攰呀!!所以最後都係同左子才佢地行返去= =
始終都係唔想溫書......始終都係無溫到書.....始終都係自制唔到= =
返到彩明,我返屋企換衫先,而成班人去左林+屋企玩=]我唔識玩呀!!我真廢,俾人屈呀/_\
wii果隻小新game真係好低能,笑死我地呀!!我笑到肚痛.......玩左d小遊戲."紅綠燈"??"踩天鵝"??總之就無話好說la~~
我同子才玩到五點左右就走le......原來子才住係林+樓上,我同佢係後樓梯道別=]
返到屋企,無野做,睇下d課文,溫下習咁la.........仲有就係要進行一項艱鉅ge任務.........
就係要說服呀媽俾我聽晚出去倒數呀!!好想一齊出去呀!!好想出到去呀!!
距離2008年.........就只有一日半ge時間了=]新ge一年...新ge開始呀!!~~
|