都有幾多日無打blog le...........而家先打番= =
今日成朝留左係屋企.....睇電視同訓覺.無溫書tim=]
hea到3:00先行路返學校溫書,順便拎埋本宗教書溫.
溫溫下訓著左......再起身溫= =溫到六點半走le.
返屋企.........覺得好凍.....唔單止係身體上ge凍........
考試就黎完la.......好想快d考完呀!!
黎一條iq題la:
Q:黑貓同白貓一齊過馬路。白貓俾車撞低,咁白貓會同黑貓講既第一句說話係咩呢?
Q2:一個女人去隆胸,醫生話 : 兩個要1 萬蚊。跟住個女人話太貴,隆1個,問要幾錢。醫生答咩?(估成語)
下次講答案=]
|