今日七點五起身.......遲左少少tim= = 七點七出門口唷!!
返到學校,溫物理英文......唔知溫邊度,所以淨係溫左d英文生字.........
考物理中文卷,唔識隱形戰機果part,完全唔知個答案係乜野lo/_\唔識做呀!!
物理英文好少少..........我都識做=] 不過一題填充都無,執唔到分tim= =
bio中文比較易,而且好短,好快就做哂le,仲淨返半個鐘hea同check下d答案^^
bio英文都係幾易下.........完全識做la=]
考完試就同廖廖 鴻 謝嘉 林+佢地去左m記食野...之後就去左打機.......
打到七點三先返屋企呀!!~~
答案: Q1:自作"業",不可活 Q2:SEVEN(7-11)
今日又黎多兩條先=]
Q1:如果有日你同你女友分手,因為佢移情別戀,同個醫生拍拖。你好鐘意你個女朋友…咁你就日日都送左一樣野比個醫生,希望醫生可以離開你個女朋友。咁係送咩呀?
Q2:吻百蜜飛滋藥液,係男定係女?點解?
答案下次公佈=]
|