愈黎愈多人病le,見到都唔係咁有心情/_\好擔心........
因為琴日我自己腸胃唔多好,所以我食左d胃藥,就訓左覺le,今日都唔記得左要當值.
返到學校,又非常之肚餓,可能我3成日都係咁先餓壞個肚,但係我朝早慣左飲枝荳奶就算ga le=]
上堂期間,見到有幾個同學帶住口罩,但係成班又唔開窗,空氣唔流通.......
連子才都覺得唔舒服,唉~~
希望班上ge同學會快d好番la=]
重回健康精靈ge 3p班=]