今日成日留左係屋企度,好悶!最衰都係落雨la.
我就係最唔鍾意落雨天!!搞到唔想出去,好唔舒服呀=(
係屋企可以做得d乜呢?!淨係玩下nds同用下電腦.
用到自己好眼訓,就去左訓覺leZzz......
訓覺有無發到夢呢?好似無又好似有咁,最係諗到頭都爆= =
我就好想知道有無,好想記得個夢=]
醒左之後睇下電視打下機,都無乜特別= =
然後要做功課la=]但係我想訓多d覺呀!!Zzz......