發覺自己ge妒忌心好重,一直係度妒忌人地好fd,
人地感情好好.....但係自己又無wo/_\
不過覺得自己傻ge,朋友梗有fd d ga la=]
同每一位朋友有唔同ge態度都好正常姐.
何必要妒忌人呢?= =
自己要yoyo,人地要yoyo!~
我要yo得比佢地大聲,比佢地樂觀,比佢地開心=]
因為我要證明俾佢地睇我係一個開朗樂觀ge人.
唔係佢地所諗果個只係識唔開心ge人!!~
不過確實,自己為何無一個比較鍾意同我一齊ge人呢......
就係咁樣就無可奈何=]......