一點幾果時子才打電話俾我問我打唔打波,我當然去la,係屋企都無野做= =
之後佢再打黎同我講今日man chiu生日=]唔該哂!!
hea到2:00開始換衫,2:30落樓下,見到子才同耀係乒乓波枱度坐.
林+同我同一時間落到黎,之後等埋man chiu落黎.
3:00去到安寧,打到五點幾,湯sir同楊裕林+黃昭儀黎左......
我地去左公園度慶祝,坐係太極圈裡面,同man chiu唱生日歌??
之後食蛋糕,玩唔同ge野,真係乜都玩一餐= =
七點幾就返屋企la=]