忘記了自己的本性
忘記了開心的笑容
忘記了朋友的想法
忘記了那個多說話的自己
到底點解而家自己咁想好沉靜咁生活?
到底點解要搞到自己咁悲觀?
到底點解覺得自己一切都係好差?
我唔知道點解要咁
但係我知道沉默是金
不是代金
今日放學果時去左資優個活動簡介,5:00放左LE,返課室HEA,因為好想等埋嘉倫佢地一齊返屋企.
但係發生左D事,搞到我想自己一個人孤單咁返去,唔想俾佢地見到自己.....因為我果時真係好失落/_\
我係度諗.....自己會唔會太多野講,成日講錯野,搞到人反感,我又唔知道,又諗過以後一句野都唔同人講.
淨係有我答人,無我問人,不過覺得咁搞到自己好辛苦,做人搞到要收埋自己,咪仲衰......
所以我........可能會少左好多野講GA,不過我會好開心同你地一齊,就算無傾計都無問題,係你地身旁左右聽你地GE笑聲=]
就住要講多D野引我笑呀=]
|