美好回憶
無情歲月看在眼內每一天.
為何每是眼淚,光輝總缺少?
如何痛著、愛著、錯著過一天、一天。
如何生死只一線;錯了有誰在掛牽?
henry555
暱稱: 金仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
信靠禱告
第一天
奇怪
點解= =
嘩!!
文章分類
全部 (224)
[=特別=] (11)
靈修日誌 (2)
心底話 (21)
生活記事 (186)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天


終於都可以打返日記le=] 開心 分類: 生活記事

今日好開心......呀哥幫我搞返好個上網呀!!真係太好LE.

無上網GE日子.......部機係度都係托......

不過而家都唔係幾想上網.......覺得有一D無謂......唉~~

如果有一D好好好好特別GE野,我會打好多好多野!!!!!!!!!!!

不過都好似好少人上我個BLOG LU....HAHA=]

但係.......一定要打blog ge^^

今日返學見到超多人係度做功課,真係太勤力le=]  我hea到打鐘就落去早會,今次有校長同我地講"閃卡"呀= =

搞到勁多人係度討論,乜野"冠xx腸"同埋"呀x鮑x"......聽到真係好想笑^o^

上到課室,miss chan同我地訓話.......其實次次講d野都差唔多la= =  

係小息果時去左圖書館借書做讀書報告.......然後落返去繼續hea.

中文堂都係討論裸照,都幾好傾ga,有man chiu佢地同我一組呀ma=]  man chiu係miss ng 面前,講左好少野,但係之後就狂講佢ge經驗呀=]  好正bo^•^

而放學就要花繩,8個人一齊大繩,好搞笑呀!!因為有人係度呻吟=]

5:45同子才說再見,之後上返去搵嘉倫同P.C佢地.搞到6:15就行路返屋企LE=]

FEELING:係上唔到網果段時間.....我轉行寫日記,都寫左十幾篇LE,原來寫日記真係有FEEL好多呀=]

寫左好多野呀~不過應該都係俾自己睇GE 姐.......因為都無人想睇GA LE=]

而家打返BLOG.....都有D唔慣GA!HAHA=]     希望你地俾D支持我LA~~  無人睇GE話,不如寫日記仲好LA,好FEEL好多呀=]

我始終都係想話俾你地聽我GE生活記事同唔同GE感受姐...........不過.....可能..實...現.........??



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 425
今日人氣: 10
累積人氣: 9433
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌