連日黎都係同子才,man chiu,林+一齊返學,返學路上有個伴,開心好多=]
英文堂教passive voice,我幫man chiu改份工作紙,佢有好多都識做,勁呀=0
改改下改到落堂= =時間過得真係快.......
世史堂有新呀sir教書,呀sir姓葉,佢真係超勁= =我個人覺得佢好似係背書多過教書,好癲呀!!
佢仲有超多ge口水,由上堂一直講到落堂,中間無乜停到,真係好佩服佢.
中文堂要論語報告,子才佢地竟然係第一隊wo,命運安排=]第二隊就係黃俊輝佢地.......
兩組都好勁bo,但係d論語好似無一個主題,咁奇怪ge? _ ?
午息即刻擺書同出去買飯,好趕時間,食完飯換衫,要去情繫自然活動,上去拎書包果時順便叫埋呀lai,不過佢顧住同人傾計= =
去到潮坑,見到好多間學校,竟然會見到輝ge哥哥,仲高過輝,有d愕然!~!
呢次情繫自然好無聊,淨係不斷行黎行去抄答案,好悶呀= =
5:00返到學校,再換衫返屋企..........
同班朋友成日係度玩,真係好開心=]但係咁就搞到我愈黎愈擔憂/_\因為時間過得真係好快,咁快又到2月中le.
真係好想慢慢咁過去,讓呢d開心ge事停留係而家=]
|