就黎要考試le,所以有好多科都教得好趕,d小測都排得好密.
確實覺得有d攰,自己又唔想攰wo,成條蛇咁.
後日成3個小測,又要tsa,聽到都o哂嘴.攞人命=]?
遲d花繩要比賽,好彩社排打完姐,唔係又多樣野做.......
不過最重要都係自己懶姐.........
聽日打社排d朋友加油la=]!!~
P.s:縱使沙子在沙漏中不斷掉落,卻令我們更加珍惜這一切!