今早......聽到一d關於鍾同學離逝ge事.......早會ge氣氛好落寞. 而且唔知個天係咪故意ge呢?! 落雨....個天黑哂,個心情更加傷感/_\ 老師們都係傷心,我雖然唔識佢,但係聽到呢位同學ge事,佢點去對抗癌魔......點去信靠上帝,佢係一位好同學,佢ge朋友同老師都感到惋歎,唉/_\~~ 我都被佢感動到了,去認真咁諗我ge上課態度,加上我尋日ge決定....... 我要堂堂都認真上課!!
中文考試----份卷okay la....唔係咁難,不過唔知考到幾多分呢?!有d我都係唔係太肯定咁寫落去........
中文寫作----我兩篇都寫議論文,兩篇都用左好多時間去寫大綱,搞到差d唔夠時間作呀= =好彩我求其都捺落去啫=]
放學開cyc camp會,傾下要買咩餸同計個預算,我係主廚?!覺得有好大壓力呀!!好驚到時失準煮到好難食呀........睇黎,我要問呀媽,呀哥幫手再教我le,我要苦練下先得=]
考試.........考埋聽日就得le,加油呀~~考要到好成績!!期待聖誕節假期ge活動^^
|