| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 16 日 星期四  |
無無聊聊又一日  |
今日......
又係一朝早反咗學校打波...
呀冲佢發覺自己用橫板好過直板,
跟住佢不斷叫我俾塊橫板佢,
我見佢咁煩,
就俾咗佢啦....
上堂個陣時.....
我串呀某某carelessly
跟住我狂msn同佢講野,
佢唔應我......
我冇哂辨法啦......
無聊都可以寫咁多野......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
你話係咪勁......
|
| 刊登時間︰2006-03-16 09:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 14 日 星期二  |
| 輸波,唉... |
今日lunchtime,
我同f.3d班既劉仲康比賽,
不用說,
我輸波啦.......
不過我冇失望喎...
win咗更開心啦
輸咗咪當吸取經驗lo,
唔知點解d人以為我唔開心...
不斷同我講野,
其實我你累過頭,
唔想同佢地講野呀!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
係唔係俾我玩死呢!? |
| 刊登時間︰2006-03-14 11:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 11 日 星期六  |
ok好玩啦!!!  |
今日我同班friend去ocean park,
------------------------------------------------------------------------------
我一朝早就去咗練波(9:15a.m.就去咗)
冇幾耐呀鄭漢煒黎咗,
我地打咗一陣,
就去咗接呀某某去ocean park,
我一去就食咗d野,
之後我地去咗玩d勁刺激既game(有心臟病既一定100%死亡),
好好玩,不過有人唔夠薑玩,
我玩到有些少反胃,
又有少少頭暈,
唔知monday反唔反到學架!?
唉,打住咁多先,好眼訓,
去sleep啦......
----------------------------------------------------------------------------------- |
| 刊登時間︰2006-03-11 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 28 | »
|