| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 14 日 星期二  |
| 心情予盾 |
今日家長日,所以留咗在屋企,想出去打波,呀爸又唔俾...
留在家裹,超悶...
跟住開電腦,
開msn,撞到我想見既人,但係佢好快就offline,
跟住重複又重複咁listen[最佳損友]
勁好聽!!!!!!

| 陳奕迅 - 最佳損友 |
| |
|
歌曲: 最佳損友
主唱: 陳奕迅
估計派台日期: 1月10日
作曲: Eric Kwok
填詞: 黃偉文
朋友 我當你一秒朋友 朋友 我當你一世朋友
奇怪 過去再不堪回首 懷緬 時時其實還有
朋友 你試過將我營救 朋友 你試過把我批鬥
無法 再與你交心聯手 畢竟難得有過最佳損友
從前共你 促膝把酒傾通宵都不夠 我有痛快過你有沒有
很多東西今生只可給你 保守至到永久 別人如何明白透
實實在在踏入過我宇宙 即使相處到 有個裂口
命運決定了 以後再沒法聚頭 但說過去 卻那樣厚
*問我有沒有 確實也沒有 一直躲避的藉口 非甚麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知你是我敵友 已沒法望透 被推著走 跟著生活流
來年陌生的 是昨日 最親的某某*
生死之交當天不知罕有 到你變節了 至覺未夠
多想一天彼此都不追究 相邀再次喝酒 待葡萄成熟透
但是命運入面每個邂逅 一起走到了 某個路口
是敵與是友 各自也沒有自由 位置變了 各有隊友
REPEAT*
早知解散後 各自有 際遇作導遊
奇就奇在接受了 各自有路走
卻沒人像你讓我 眼淚背著流
嚴重似情侶 講分手
有沒有 確實也沒有 一直躲避的藉口 非甚麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知你又有沒有 掛念這舊友 或者自己 早就想動頭
來年陌生的 是昨日 最親的某某
總好於那日我沒有 沒有 遇過某某 |
|
| 刊登時間︰2006-02-14 04:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 13 日 星期一  |
| 好開心,又累! |
今日要去同family睇[eason演唱會]......
呀媽話要6點前去到佢工私.
我見有咁多時間,放學咪打陣tabletennis lo
點知好似打耐咗咁,咪搭的反屋企lo,
之後再搭973bus去尖沙咀找我呀媽......
唔講咁多啦!eason演唱會到,有好多歌我都唔識
所以有d悶
個night 1:30a.m先訓......
有人話個個人在last day 有online過
咁我咪on下lo
點知她都係冇on到......灰咗! |
| 刊登時間︰2006-02-14 01:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 12 日 星期日  |
| 死咁仔... |
今日幫呀媽落到去[電車路]租vcd...行死我!落都唔係問題,上反去先辛苦,又行死咗
上咗去之後又要去幫sister買ice-cream......
反到屋企,老豆又叫我做lay樣做個樣,真係命都短幾年呀!
個晚睇咗租反來既vcd先訓(積係好耐先訓-.-)聽日一定冇精神啦...... |
| 刊登時間︰2006-02-12 06:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|