| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 1 日 星期三  |
| ........ |
今日好凍,
調咗位,
調位前本來好奇待
但係現在唔係啦
因為今次我調得係咁好,
左右都冇乜問題
但係前後就有d問題啦
先講後既先啦
個條友好煩lo
不過都好過前既fion
成日打我,
又成日寫野在我d書到,
在呢個moment......
我勁想死呀!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-03-01 05:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 25 日 星期六  |
| 每個星期六......無奈-.- |
今日都算早起床架啦(11:30.a.m.)
無無聊聊又開咗部電腦.
開買msn,佢又冇on(都慣架啦)
下午,我阿媽又帶佢d friend打牌(又係咁)
勁煩lo,老豆出街又唔帶我去
想打波,老豆又唔俾,
就黎比賽啦,
個個人再唔釆反我
我會70%輸更
唉,都唔知點算好,
--------------------------------------------------
唉,冇心情都打咗咁多字...
你話係咪勁先????? |
| 刊登時間︰2006-02-25 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 24 日 星期五  |
| 死啦,今次...... |
唉,今日我放學之後
去咗F.3B抽籤(乒乓球比賽)
點知我要同個F.3D既人打,
聽人地講...3D D人打波好勁
我今次冇乜勝算,
再加上呀某某唔采我
心情上就大打折扣,
今次我輸更啦!!!
希望佢快D采反我啦......
 |
| 刊登時間︰2006-02-24 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|