第一日
我第一次係呢度打日記,所以唔知講d咩好..好多謝c豬同穎幫我搞呢個日記
herman331
暱稱: 傻仔堅
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
UT聽日最後一日啦
哈 今日發現左個好傾得...
好奈冇打= =
又俾人偷拍 冇野好講
今日..
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 2 日  星期三   陰天


8月第二次打日記 >v< 分類: 未分類

踏入8月GE第二日............一起身..又係俾呀妹玩..(O咀ING) 今日又話天氣唔係咁好GE點解又冇咩點落雨.而且仲好好天.到左就快12點30分.跑左出去個廳到睇青出於藍 唔錯咖幾好睇 岩晒我呢D日日係屋企發MO的香港市民睇完之後.又唔知做咩好.悶死我啦..<<<之前係人地屋企影咖  冇d儀態 = =

死人阿妹唔煮野俾我食






訪客留言 (返回 herman331 的日誌)


小魚魚 於 2006-08-02 10:07 PM 發表:
黎左十卜梨na;;; 開吾開針呢''>v<"" 隻狗狗好好好得意唷''>w<"" 得閒帶出黎比姐姐見`唷..[好似金魚婆] 佢個樣好似公仔唷''wakaka.. 真系好可愛wa''XDD'' 梨待閒刀要上下禾個日記BO// 十卜下禾WA;; 知道MA''? 知道就乖乖NA;; 吾知道就屎''>O<'' WWW.XANGA.COM/WINGWING1314 要多D上唷''>3<錫哂梨唷''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CristianoKit 於 2006-08-02 08:32 PM 發表:
哈哈
認唔認得我呢 ??
我係阿傑AR
隻狗仔好 Q AR ,,,,,,
岩岩寫日記就等我十卜下你LA
有魚陪你
唔怕悶WO //
好LA
以後多D去你日記
下次再十卜你
你都去下我日記 LA
http://blog.qooza.hk/CristianoKit
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



herman331 於 2006-08-02 06:50 PM 發表:
0.0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



herman331 於 2006-08-02 06:42 PM 發表:
0.0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



詩G 於 2006-08-02 06:39 PM 發表:
好得意呀..隻狗!!!!
卡卡!!!
十卜梨...你要覆我呀..
唔係唔留CM比你!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]