踏入8月GE第二日............一起身..又係俾呀妹玩..(O咀ING) 今日又話天氣唔係咁好GE點解又冇咩點落雨.而且仲好好天.到左就快12點30分.跑左出去個廳到睇青出於藍 唔錯咖幾好睇 岩晒我呢D日日係屋企發MO的香港市民睇完之後.又唔知做咩好.悶死我啦..<<<之前係人地屋企影咖 冇d儀態 = =
死人阿妹唔煮野俾我食