我今日好叻仔呀 自己整左個杯麵.叻到呀...最慘ge係...我食唔飽.=v= 我又用我ge絕招..發mo功...落雨天個人傻傻地咁..竟然要我陪一隻冇智慧ge動物玩波 = =" 坐係張床到睇雨景...得一個人 好悶..<<<<本人無聊冇野做影ge pink都幾令 不過我有奶白色 .耶2隻手都傷 型啦
P.S:由於今日天氣酷熱...所以本人件衫唔係本人身上