第一日
我第一次係呢度打日記,所以唔知講d咩好..好多謝c豬同穎幫我搞呢個日記
herman331
暱稱: 傻仔堅
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
UT聽日最後一日啦
哈 今日發現左個好傾得...
好奈冇打= =
又俾人偷拍 冇野好講
今日..
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天


8月4日... 熱情 分類: 未分類

今日訓到10點先起身..勁      c豬你唔駛唔底得點解kit打咁多cm俾我啦...咁我第一次打日記都想人地覆多d咖啦..係咪..更何況  我唔係女仔= =我諗kit會留返多d cm俾你ge @@今日個頭有少少痛 冇咩事 ge跟住唔駛講啦..又係發mo..繼續餓死呀.吃香口膠飽唔飽肚咖= =今日個天好左好多.死人龍騎好鬼死底b = =(我冇睇咖 = =+)隻腳又痛 == 隻腳後面dd果個位痛痛地 = = 我又冇係屋企跑來跑去..點解會痛咖 = =今晚唔知食咩呢..@v@  食食吓飯食左d落條褲到 =v=






訪客留言 (返回 herman331 的日誌)


詩G 於 2006-08-05 11:45 AM 發表:
咩呀!!!!
我係甘小器嫁啦!!!
你信唔信呀!!!
我唔低得呀!!!佢留甘多比你!!>M<
哼!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對唔住呀 ><下次唔敢話你啦 ><仲有呀 以後要多d留cm呀..@v@
Posted at 2006-08-05 12:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]