|
|
®琴日一早起左身,好趕時間,快快咁煮早餐食,煮到我出哂汗,吃完就走人,去TST上course。我未去到之前我就知道,我今日唔可以再好似琴日咁,上堂撞下撞下咁,無理精神,又浪費左自己既時間,又學唔到野,咁既話不如係屋企繼續睡好過,咁我就諗我學呢個course為左咩,有咩推動力,令我唔可以睡著,我知道左自己,以後既出路,我人生既路點行,做一個有錢人,定窮人,就好睇我自己啦!睇我今日上堂聽到幾多,又可以用翻到出黎!咁我就下定決心,點都唔可以比自己睡,果然我真係無睡到,總好集中咁聽!到左下周,我地唔係以聽課既形式上堂啦!轉左做games既形式黎玩!我又感受到好多,學識左做咩都好要團結,同心合力。最重要既要定力強,就算自己識左,都唔好急,用自己冷靜既頭腦去分析,思考,總一步一步咁做好佢!咁樣你就會踏進成功既一步!
我地香港人成日都係一種不思進取既狀態,好多野,以為自己識少少就好叻,你問到佢果時佢又好囂張,唔教你!其實自己得果半桶水!同現實既社會總有段好大既距離!現家開始,香港好多野,都比一地發展中既國家追趕!由其進步最大既就係中國!佢地點解會特然間起咁大既改變!係因為佢地成日都俱有一種特質,就係時時刻刻都主動自發,咩都快人一步!令到佢地係短短既時間內轉變得咁大!再加上佢地勤奮好學既精神,你話點可以唔進步啊??我地香港人爭下氣啦!玩少地,讀多地書,學識高地,係呢個社會上都唔會成為被淘汰果個啊!
香港人加油! |