| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
歷奇學習  |
尋晚焗曲奇焗到好夜....
今朝唔願起身
早餐好有酒樓feel
蝦餃、燒賣、牛肉.....
好正*v*
7點幾出門
係車度打俾芷...問佢係邊度集合
點知佢話..."9:00禮堂集合"
9點!!!!!而家8點都未有
跟住去芷屋企hea到8點幾
返到學校
點名...分組...介紹
咁就差唔多一個鐘
玩第一個game
"密碼溝通"
好勁...一次都未win過
玩完...落籃球場
第二個game
"大腳八"
十個人企係兩塊上邊...左右咁行
由試開始到比賽完總共半個幾鐘
我嗌足半個幾鐘
嗌"123左...123右"
嗌到我失聲
變左做男人聲
haha^^我地包尾
第三個game
"羅馬水砲"
用竹同繩扎一個砲台
係童軍學既野終於可以用啦
童軍果陣學過繩結
超大力咁彈個水球出去
彈到超高...但直上直落
個game無分輸贏..幾好
係禮堂玩左陣
放食飯....
食完之後係度撈野...
我果杯醋檸水
好似super lemon=="""
返到scc hall
好眼訓
玩第三個game
"坦克車"
我地整到塊布唔知似乜咁
以為一定輸梗...
點知win左*v*
第四個game超危險
"信任梯"
兩個人拎住枝桅俾個人行過
拎唔穩既話就....
book定醫院
俾人扶果個好陰公
個個好似同你扣喉咁
開頭都好順利
但到最後一個果陣
一個失足
要再黎過
但都win左^v^
好happy...
都係下晝有成功感
四點解散
返屋企....
牛屎&婷黎左...
睇完keroro
去左平台搵可琪..小組
差唔多7點走
|
篇日記幾時打架︰2006-11-16 09:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


|
|
S.YAN=] 於 2006-11-21 09:04 PM 發表:
HALO*
我黎吹水了=]
果日真系好搞笑牙. . .
XDD**___
打多D日記丫>3<
我想睇丫>\/<"
|
|