| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
班會  |
今日rsc早會
mc主持...
show左佢個bb d相出黎
好q呀><
上geog...
牛奶仔發生左我地抄功課
叫我地小息果陣去自首
仲以為得果幾個....
點知有成十幾廿個去
記左兩個行為壞名
無得抵銷...
仲要再做過*/\*
ms li無返...自修兩堂
放學開班會....
唔太開心
當正自己係主席
完全唔理我同小RAIN
過左一陣先發現我地既存在
講BBQ個日子都嘈左勁耐
開頭話係班會搞
但就唔倒MS WONG
講講下又話自己搞
嘈左一輪....
終於決定左
最慘就係決定係邊度燒
D男既就話要去龍鼓灘
果然有米= ="""
許佩珊就話要去咖多利灣
之後投票...
最多人投蝴蝶
但佢地好唔順...
跟住走左
最後都係話等埋全班一齊投
有少少唔太鍾意1C
但有班GD FD係度
牛屎、LS婷、小RAIN>3<
LOVE U***!!!
|
篇日記幾時打架︰2006-11-21 09:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


|
|
THZ你當我系GD FD牙>333<"
ME2222牙**"
FRIENDSHIP 4EVER**!!"
佢地真系好似勁吾据咁. . .=3="
搞到超無奈-3-*
其實家下我對1C都吾系太有期望=]
|
|