hiki09
暱稱: `'‾HikI=} -*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
你很愛她*
我已經可以忘記佢=]
成長了=]
朋友可以冇藉口咁一直...
冇望=[
文章分類
全部 (326)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

 

2006 年 1 月 11 日  星期三晴天

`````開心的一天!!!>3<" 熱情

          今日好唔開心呀.. . .. .

          一早起身睇電視aNd食早餐**之後就玩電腦啦.. . .. .
玩到12點**就同cAt去左bUy  M記&&返到屋企食完. . ....
就打比cAt,,佢話想聽埋隻歌先. .. .. 聽完就黎得嫁啦喎**
嗯嗯/\/\"我地今日要一齊溫書呀,,佢仲要睇惡魔在身邊tIm呀. . .. .
hEEeEEeeeEeeEe[[佢都好伕3好鍾意咁啦喎. .. .哈哈]]
佢岩岩好1點過到黎啦,,我地約左1點gE,,E+岩岩好呀>3<"
哈哈. . .. .. .係好野喎)))
佢黎到之後我地都冇溫過書,,只係係到睇電視,,哈哈]]
之後仲去玩電腦tIm. . .. ..老豆冇理我地呀. .. .. hEEeEEeeE(((
我地係到睇[惡魔在身邊]. ..我地睇睇下,,老豆話要出去BuY馬喎**
佢走左之後我地更加開心咁睇呀,,HeeEEEe((好9Tim. .. ./\/\"))
睇左1隻之後,,老豆就返左黎啦&&
佢話要攞呀哥張相去報警喎**
>/\<"我個陣好緊張呀... ..好快咁問呀C,,知唔知呀哥係邊]]
叫左佢打比賢仔,,叫同佢呀哥講(((點知,,呀哥話得啦咁.. . .>/\<"
好似一D都唔緊張咁gE?!T/\T"呀C仲話呀. .. ..
如果老豆去左報佢失蹤gE]]
呀哥可能要去男童tIm呀,,之後我同佢講**
老豆話佢係去報佢失蹤喎**
呀C邁返佢之前d野比我知. .. .. .
因為佢老豆去左幫佢消案先至冇野炸>/\<"
好驚呀.. . .. .
我好傻咁問左呀C 1個問題:::如果呀哥真係去左男童**
咁我係咪會見佢唔到嫁??                
佢話:::::係呀**><"
嗚嗚.. . . .. ..咁點好呀?!!!!唔緊要.. .. .我知呀哥一定會冇事gE/\/\"
冇野冇野. . .. .冇野gE,,,一定會冇野gE***
等我幫佢祈禱啦>3<"
我知佢一定好好彩,,一定冇事gE>/\<"

          老豆返到黎. . ... 佢話約左林sIr  aNd簫sIr去搵呀哥喎**
我話要去. .. ..佢就死都叫我唔好去.. . ..
仲話叫我唔好去個d地方tIm呀. ..我話唔得呀, ,,
我一定要去呀. .. .. .一定要呀.. . .]]佢話你留係屋企啦[[
可能有人打返黎呢. .. .. .我話:::哦.. . ..
但係我又點會咁聽話呀?!. . ..哈哈,,cAt都係咁話我呀. . .. .
我同佢都話. .. ..一陣去搵下呀哥先. . .. .hEEeEee**


          之後我就好快咁去洗頭... . .. .
好快咁吹. . ..之後就出左去啦/\/\"
去左單車鋪啦.. . .又去左7仔啦**都係唔見佢喎**
CaT話佢想BuY左餸先喎**今日到佢BuY啦,,哈哈[[
平時因為呀哥唔係到,,sO,,我要去. . ..但係今日到佢L()/\/\"
佢好勁呀. . ... .煮d野. .. .我咩都唔識gE. . ....T/\T"
佢buY魚個陣仲同人講價tIm呀. .. ..好勁呀]]
平左2$比佢]]之後去bUy豆腐個陣. .. ..又講到().5$$]]
去左bUy青"蕉". . ..又講到().5喎/\/\"
真係好野呀. . .. .. .. .哈哈]]師奶真係師奶**
哈哈. . ..我講笑炸**唔好嬲唔好嬲-3-"
Buy完之後,,cAt話佢仲有時間,,
可以再去搵下見唔見我呀哥. . . .yEah)))

          之後我地決定去糖水鋪搵佢啦>/\<"但係. .. .. . .
我地2個都唔識去嫁喎**又唔知係邊GeT/\T"我地咪係咁行囉. .. .
我地行到去上嶺皮啦,,見到黑仔喎**
哈哈,,咁我地就知道我地已經到左啦/\/\"
但係黑仔好似唔理我咁>/\<"行開左. . ...
嗚嗚]]之後就見到軒哥,,同賢哥啦. . ..
佢地問我黎E到做咩. .. .做咩cAt會攞住D餸gE?!
之後cAt就係咁係到講野啦. . .
鬼咁嘈>/\<"我就係咁問佢地,,知唔知我呀哥係邊呀?!!!!!
佢地話唔知.. . ..之後比我迫到啦,,
話呀哥係後面**軒哥就話去攞車!!!!!!!!!!!!
我就去左搵呀哥啦,,之後雞雞aNd黑仔叫我啦.. . .
我一望過去::::
就見到雞雞個死人頭啦. . ..>/\<"真係好7呀**
以前個個頭好好多呀. . .唉**真失敗呀&&
一個咁好gE男仔,,,變成咁. . ..又多一個好男仔衰左L(). . .

          之後我見到呀哥啦.. . .我問佢幾時會返?!
佢話:::::做咩咁問呀?!!
我話:::我地2()號會返去呀. . ..你返唔返呀?"
佢話:::得啦. .. .
我話::::咁得啦姐係咩呀??????????
佢話.. . .:::我會返嫁啦. . ..
我話. . ..::咁你可唔可以係19號之前返到屋企呀??!!!
佢話:::得啦. . ..好呀**
我超開心咁話::啦. ..你話嫁]]你一定要係19前之前返到屋企呀. ..知道未呀?!
佢話. .. :::得啦**
之後我就好開心啦/\/\">3<"hEeEEe. . .. .
bUt,,我同cAt都覺得呀哥佢瘦左好多呀**
>/\<"好擔心佢呀. . .. .. ..bUt唔緊要啦. . ..
只要佢E+開心aNd佢會返屋企咪得囉>3<"
hEEeeeEeEe. . .. hAPPy呀. . .>3<"
之後我就走左啦. . ./\/\"
軒哥佢話送我地返去喎******************************
我地係咁問佢幾時走.. .. .
佢話佢都唔知喎**我地同佢講::::
你唔好走啦. . .. 我地會好掛住你aNd好唔捨得你嫁. . .. .
佢話:::咁我都係好唔捨得你地. . .
但係我老豆要我走.. . .我都唔想>/\<"
我地話:::咁你自己唔好走咪得囉,,,
你唔可以住係黑仔個到咩?!!
佢話:::我都唔知呀. . ..問下呀媽先啦!!
唔知你呀媽比唔比呢?!!
你最後又會唔會走呢??!!!!唉**
唔想你走呀. .. . >()<"嗚嗚. .. . .. . . . . . .. . . . .

          之後我地返到屋企啦. . ..同返老豆講
(((我都話你去搵佢冇用嫁啦**
我都搵到佢啦,,你就搵唔到佢啦. .. .
唉**又唔比我去喎**
呀哥話好快返啦. .. . .老豆聽左之後好似開心左小小咁啦[[
我仲同左老豆講(((叫佢快D去消案. . ..
如果唔係呀哥死緊嫁. . ..
之後老豆叫我聽日同佢講**叫佢打電話返黎,,,
如果唔係佢消唔到案嫁喎**
嗯&&好啦. . .. .我諗佢聽日會返學Ge/\/\". . .. ..
hEEeEeEe開心左好多啦. .. . .

刊登時間︰2006-01-11 06:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 10 日  星期二落雪

```冇主題** 驚訝

          今朝返到學校就見到潘菁佢地,,潘菁比左封信我**

佢咁耐先回>/\<"信d野都過去左好耐l()T/\T"唔知答咩好.. . .

我同佢gE又過左咁耐>/\<"唉**唔知講d咩好!!!!!!!!!!!T/\T"

好開心呀.. . ..今日lunCh見到呀哥呀[[佢好似瘦左好多呀**

個人唔同曬咁>/\<"擔心呀.. .. .. 問佢諗唔諗住返大6,,佢話::::

我唔想返呀.. . ..[我話:::咁你唔返去,,咁我點呀??嗚嗚>/\<"

唉**可憐的我呀&&到左放學,,冇野做呀.. . ..

sO,,同cAt去左我屋企gE後樓梯到傾計**

點知我睇返個句野>/\<"bUt我都唔記得咩事l().. . .

我只你記得當時我冇嬲佢,,只係佢一直都以為我嬲佢... . ..

佢先咁sAy,,我同佢講返個陣,,佢都話以為個陣嬲緊佢.. . .哈哈]]

好好笑呀. .. .. .. . .. . . .. . .bUt佢寫左我個名出黎>/\<"嗚嗚.. . . .. .

之後同就cAt去我屋企啦. . ... .因為個到好悶呀]]又要企喎**>/\<"

去到之後,,我比cAt睇返佢比我講到好鍾意gE[[惡魔在身邊]]!!!!

哈哈... . . ..E+睇返都仲係好好笑呀>3<"]]heEEEeeEeeeEE**

 

 

          睇左22分幾鐘**CaT就話要返屋企啦... . ./\/\"話聽日再睇過**

HeEeeE!!MsN aDd左我,,話想1()幾黎.. .哇,,個陣我地可能岩岩起身炸!!

sO,,我話1點.. .. .hEEeEE**之後OK左啦&&佢話要落去BuY野,,sO.. . .

oFf左啦---佢走左之後我就睇惡作劇之吻啦]]好好睇呀. . ... 好鍾意呀]]

又係好swEet喎**好[妒忌]呀>/\<"bUt,,跟本就唔會有咁好gE男仔gE>/\<

 

 隻歌話::::

奇怪的是這世界

男人不壞女人不愛

要帅要體貼又要關懷

這種男人已不存在

 

 

          好岩呀. .. ..這種男人已不存在/\/\"哈哈**

↑個人意見,,如有不滿. . ..請不要打我T/\T"怕怕>/\<"heEEeeEE**

          之後就食飯l(),,老豆話學校今日打黎, ,,同佢講(((學校已經報左警**

但係叫我老豆報多次喎**>/\<"死啦,,等我仲同左呀哥講**

佢地未報tImT/\T"好驚呀. . .... .點好呢?!!嗚嗚.. . .. .等老豆去左沖涼,,

我就打左比呀哥**諗住同佢講啦. . ...點知2個電話都冇人聽喎>/\<"

好驚好驚呀. .. .. . .聽日去搵佢先[[但係要去邊到搵呢???上嶺皮呀?!!!!

點係呀邊個屋企呀?!!!!!唉**咩都唔知. . .. ...[失敗**]


 


 

                    係喎**打返琴日唔記得打Ge野先,,

琴日上人文堂個陣都講過我地女仔心中鍾意Ge男仔係點嫁喎**

我就覺得::::::::::::::::::

一定一定要有〔酒渦],,要有陽光氣息... . .最重要Ge安全感啦/\/\"

同埋要"磚"一**hEEeeEEeeeeEe>3<"都幾難有l(). .. . ..>/\<"

刊登時間︰2006-01-10 07:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]