今日膠膠地,最尾上va堂超慘.miss成堂都話我畫既畫,好膠.又要畫過.今次希望得喇
今日超開心.踢波戈陣做一個分波既人.超好玩 超多人讚我踢波勁左,傑囝讚我.分波好左.傳波好左.同pc佢地踢波.我冇唔見到, 我要保持而個分波既人,我要做分波c呀,我要俾心機
今日番學,超kai.得6班人番, 上堂超悶,lunch後.去幫va手. d小朋友真難搞,.之後去左踢波,我終於可以完成整個插花動作喇. so happy(^o^)v..聽日又要番去va幫手喇,不過miss話我聽日可以落去睇女囝跳舞.真正, 原來日日見住一個我冇可能識到既人係咁辛苦嫁
琴晚5點幾先訓.朝早冇番 今日勁黑囝.一落去踢波,就落雨.黑到咁
成日都畫畫...傑作.睇喇