熊囝的日記
him_0828
暱稱: 熊囝
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-15
2011-01-14
2011-01-12
2011-01-12
2011-01-06
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


2009-04-15 分類: 未分類

好耐冇打喇
放假冇咩好做
唔係踢波就訓教
超悶.今日晝既晝



靚嗎??大家

 



2009 年 4 月 3 日  星期五   晴天


2009-04-03 開心 分類: 未分類

番學同平時一野
ather school
番左家.4.30pm落左去踢波.
超好玩.幫肥豪踢一埸.超好笑.打龍.坦克一射.一隻左手朴出佢射戈波.
pc一定呆左.琴日同今日唔同左..坐左係到.肥豪係到講威水史.笑q死我.
{{戰鬥文族}}...成班人係到笑...之後番屋企沖涼.同妹妹sd sms.悶到死.
踢波戈時係我最開心既..東哥好自閉,,,踢左2個鍾.自己走q左.次次都係咁.

<--超愛



2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


2009-04-02 感動 分類: 未分類

又是足球天.
頭一堂數學.我竟然會聽書
測驗21/60..算係咁喇.第一次合格}
va堂miss一定想打死我
畫畫下野.去睇人上pe堂.幾好睇呀.
有機會再睇過(^_^)v
化學堂又係到叉電.成日偷學校d電
冇喇喇俾人叫.(雙您同熊囝做咩呀)
戈時都唔明.戈戈都話雙面紅.
英文堂問童童先知.佢地化學堂做咩咁大反應
lunch回家..劉sir話L精神有問題.笑死我
中文測驗33/100.雙係我既兩倍.之後訓教.落左堂都唔知
班主任課.d人超嘈.好彩我仲可以訓得著.3點先醒.肥潘問邊個想調位
我就係第一個話要調個個.
After school
去左百福踢波.超悶.好似波都未掂過咁
4.30pm踢完.番到家,5點d人叫我落5人踢波.踢左一陣.跟PC,子華學左好多野.
明白自己點走位.點射波.不過學野要代價.俾PC鬧.之後單機係羽毛練射波,有幾個小朋友問我可唔可以教佢地踢波.
我戈時
有種自豪既感覺.咁就完左一日 
<-----超靚呀



2009 年 3 月 25 日  星期三   晴天


2009-03-25 疑惑 分類: 未分類

今朝番學戈陣奇同我講左一d野.
佢以為我唔知喎.之後我話知左好耐喇.
佢係咁問我點知.我冇答佢,只係答左我條天線收得好

奇又問我係咪好妒忌.我心諗左一陣.之後先答.佢既野唔關我事//
va堂.校長又睇堂.成班好似好悶咁,校長一走.成班人好似解放咁
今日放早.番到屋企訓左一陣就開始玩電腦.
之後6.00pm訓到9.30pm.之後睇完學警再訓過.
點解我可以成日訓家.好似豬咁

 



2009 年 3 月 20 日  星期五   晴天


2009-03-20 愉快 分類: 未分類

好耐冇打喇
今日起身戈時睇一睇電話
原來8.09分喇.
我即刻彈起身.43分番到學校

上pe堂.嘩.諗住今堂又可以打排球
之後一見到雷球呀.即刻冇曬心機
開頭玩得都ok.之後我俾車哥一野掉戈波過黎
戈波又梗又重.咁都中左隻腳.痛到我想死.阿sir見到我中左
佢竟然笑囉.超傷心
放學打左一陣排球.再打左陣籃球
經過5人埸.俾pc拉左入去踢波.
同聖芳戈班人一隊
我打龍.俾人狂射.
隻手俾人射到手震.
之後番屋企沖涼.
等陣睇埋學警.睇完就訓教
一日就咁過左