又是足球天.
頭一堂數學.我竟然會聽書
測驗21/60..算係咁喇.第一次合格}
va堂miss一定想打死我
畫畫下野.去睇人上pe堂.幾好睇呀.
有機會再睇過(^_^)v
化學堂又係到叉電.成日偷學校d電
冇喇喇俾人叫.(雙您同熊囝做咩呀)
戈時都唔明.戈戈都話雙面紅.
英文堂問童童先知.佢地化學堂做咩咁大反應
lunch回家..劉sir話L精神有問題.笑死我
中文測驗33/100.雙係我既兩倍.之後訓教.落左堂都唔知
班主任課.d人超嘈.好彩我仲可以訓得著.3點先醒.肥潘問邊個想調位
我就係第一個話要調個個.
After school
去左百福踢波.超悶.好似波都未掂過咁
4.30pm踢完.番到家,5點d人叫我落5人踢波.踢左一陣.跟PC,子華學左好多野.
明白自己點走位.點射波.不過學野要代價.俾PC鬧.之後單機係羽毛練射波,有幾個小朋友問我可唔可以教佢地踢波.
我戈時有種自豪既感覺.咁就完左一日
<-----超靚呀 |