今日勁凍呀!!(0_0)
訓到12.30p.m起身
1.30p.m落左去踢波.
單機左一陣.傑同花生黎左
之後為.星都黎埋.
方樹有班小朋友黎踢波.
我地去左買m記食先
番到5人埸.同方樹小朋友踢波
食住薯條同小朋友踢.
同小朋友分隊.我and花生and一個小妹妹一隊
戈小妹妹超勁.係咁入波.
車車同良良阿霖黎左.岩岩好4vs4.分好隊
想開波戈陣傑囝黎左,之後即刻落大雨囉.
個個都走曬.去左傑屋企睇碟.
睇完就落去買野食.之後周圍行
多謝某人///令我諗通我係為咩而踢波,
唔係為左其他人踢.係為左自己黎踢
<<<<超靚女呀. <<<我既座騎呀 |