熊囝的日記
him_0828
暱稱: 熊囝
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-15
2011-01-14
2011-01-12
2011-01-12
2011-01-06
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 3 月 10 日  星期二   晴天


2009-03-10 愉快 分類: 未分類

甘天8:00a.m起身.
番學都唔使遲到.真勁

上中文堂.校長黎睇堂
冇得訓教.冇得傾計
悶到死呀.

留堂留到3:40p.m.
之後良良載我番屋企
超快番到..4:30p.m落去踢波
踢到8:00p.m先番屋企
超..........累呀.為囝.sorry呀.
我唔應該通您大細入波嫁.
不過真係好型



2009 年 3 月 9 日  星期一   晴天


2009-03-09 開心 分類: 未分類

甘日我幾開心呀(^_^)"
番學又唔使跑.
小息俾錢pm戈時.
超唔捨得(T_T)
本身甘日話放學踢波.
之後戈戈都話唔踢.膠x化既
搞到我係屋企訓左9.30p.m先醒



2009 年 3 月 8 日  星期日   晴天


2009-03-08 分類: 未分類

又係踢波的日子.唔使多講

 



2009 年 3 月 7 日  星期六   雨天


2009-03-07 驚訝 分類: 未分類

今日勁凍呀!!(0_0)
訓到12.30p.m起身
1.30p.m落左去踢波.
單機左一陣.傑同花生黎左
之後為.星都黎埋.
方樹有班小朋友黎踢波.
我地去左買m記食先
番到5人埸.同方樹小朋友踢波
食住薯條同小朋友踢.
同小朋友分隊.我and花生and一個小妹妹一隊
戈小妹妹超勁.係咁入波.
車車同良良阿霖黎左.岩岩好4vs4.分好隊
想開波戈陣傑囝黎左,之後即刻落大雨囉.
個個都走曬.去左傑屋企睇碟.
睇完就落去買野食.之後周圍行
多謝某人///令我諗通我係為咩而踢波,
唔係為左其他人踢.係為左自己黎踢


<<<<超靚女呀. <<<我既座騎呀



2009 年 3 月 6 日  星期五   晴天


2009-03-06 分類: 未分類

今日朝早差d遲到(-_-)!
一入學校就打鐘.好彩行快左小小

頭兩堂和豚姐sd-sms.
sd到我隻手超累.
第一個小息簡直係奇蹟.
竟然見唔到女神.好神奇
.
maths堂.兩堂都係到食m&m
第二個小息超膠.
差d俾達爺推我落女神到.

lunch番去戈時.
女神就係我前面.
之後我俾人捉入和興.
化學堂超好玩.
放學就番左屋企.
訓到8.30p.m起身.
之後打機


琴日影嫁.我覺得幾靚