
上面2張圖就係拉背的動作尾段,一個係影背面,一個就影前面,如有問題唔明可以問我呢~!!仲有邊個去沙田做gym架,一齊練胸同背-v-+
累死人呢,做完gym之後食野番到黎6點幾,睇埋電視,打機,同人傾計,食埋飯都好晚呢~!!所以要到12點幾先有時間多左出黎比我打下blog~今日係我拉傷之後第一日做番gym個感覺好怪呢~....去之前叫埋我個朋友出黎一齊做,叫佢幫我影相嗎,但係,好.......蒙呢,睇黎睇去都係得幾張係清楚番小小,算~.~下次再影過,希望大家唔好介意la~係波講埋我今次的相係試範拉背~記住咁多位健身的新手第一次去冇人教就唔好走去玩,好易拉親架~!打左咁多野都係時候講..................88~
|